مطالب جذاب و خواندنی

پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

هنوز هم مشخص نیست که چرا علی دایی به افشین قطبی تاخت و او را در زمانی که سرمربی تیم ملی بود به باد انتقاد گرفت. دایی در آن زمان حرفی به قطبی زد که بعید است از ذهن کسی پاک شود. او جنگ و جبهه را به رخ قطبی کشید و آمریکایی بودنش را توی سرش زد.


هرچه دلش خواست به رویانیان گفت. آن هم در کنفرانسی خبری که باید درباره مسائل فنی حرف بزند. همان کنفرانسی که هر وقت از دایی درباره مطالب غیرفوتبالی می‌پرسیدیم او این واکنش را نشان می‌داد: «من اینجا فقط درباره مسائل فوتبالی حرف می‌زنم.» حالا چه اتفاقی افتاده که علی دایی چشمانش را می‌بندد، دهانش را باز می‌کند و بی‌خیال همه چیز پای ریش و ریشه را پیش می‌کشد؟

به گزارش پارس فوتبال وطن امروز نوشت:آیا انتقاد رویانیان که می‌توان آن را به ورزش ربط داد تا این اندازه دایی را آزرده است که پای سیاست را به میان می‌کشد و حضور رویانیان در پرسپولیس را به مسائل سیاسی ربط می‌دهد؟ حتی اگر این اتفاق هم افتاده باشد دایی می‌توانست دندان روی جگر بگذارد و با زبان فوتبالی جواب سردار را بدهد اما این اتفاق نیفتاد و دایی حرف‌هایی را به زبان آورد که خیلی‌ها حتی نتوانستند آن را منتشر کنند. با این حال نگاهی به درگیری‌های دایی نشان می‌دهد او خیلی زیرکانه جواب مخالفانش را می‌دهد و با هر کسي به یک ترفند خاص برخورد می‌کند.

درگیری با افشین قطبی؛ آقای آمریکایی

هنوز هم مشخص نیست که چرا علی دایی به افشین قطبی تاخت و او را در زمانی که سرمربی تیم ملی بود به باد انتقاد گرفت. دایی در آن زمان حرفی به قطبی زد که بعید است از ذهن کسی پاک شود. او جنگ و جبهه را به رخ قطبی کشید و آمریکایی بودنش را توی سرش زد؛ گویی که خودش به جنگ رفته و تا به حال آمریکا را ندیده است. دایی جزو نخستین بازیکنانی بود که توانست گرین‌کارت آمریکا را بگیرد.

درگیری با محمد مایلی‌کهن؛ اصالت اردبیلی

درگیری‌های دایی و محمد مایلی‌کهن در طول سال‌های گذشته رابطه سینوسی داشته است اما برخلاف مایلی‌کهن که مصاحبه‌هایش در رسانه‌های مختلف انعکاس داشت، دایی سکوت می‌کرد و منتظر بود تا مایلی‌کهن هر چه در چنته دارد را رو کند. دایی آخرین باری که با مایلی‌کهن درگیر شد پیشینه شهرستانی بودن خودش و اشاره به اصلیت قومی را پیش کشید تا حربه‌های حاجی را خنثی کند. این بهترین روش بود تا مایلی کهن آرام بگیرد و دیگر علیه دایی حرفی نزند.

درگیری با قلعه‌نویی؛ لیسانسه دانشگاه شریف


ماجرای درگیری با امیر قلعه‌نویی و بهانه‌ای که دایی آن را توی سر سرمربی محبوب آبی‌ها کوبید از همه جالب‌تر است. او به خوبی می‌داند که قلعه‌نویی تحصیلات عالی ندارد. به همین دلیل وقتی درگیری‌ها به اوج رسانه‌ای خودش رسید او در عین ناباوری تحصیلات و سواد خودش را به رخ کشید و سرمربی فعلی استقلالی‌ها را به گوشه رینگ فرستاد. هوش بالای دایی در استفاده کردن از موقعیت‌های زمانی و مکانی باعث شده همیشه در کل و کل‌های موجود برنده از زمین بیرون بیاید.

درگیری با کفاشیان؛ رئیس بله قربان‌گو

طلب 800 میلیونی از فدراسیون فوتبال زمانی که به رسانه‌ها راه پیدا کرد حاشیه‌های زیادی را برای دایی به همراه داشت. همه، هر کجا که او را می‌دیدند درباره شکایتش می‌پرسیدند و می‌گفتند چه زمانی قرار است کفاشیان را راهی دادگاه کند. او که با توجه به تجربیات قبلی و ضربه فنی کردن حریفانش به خوبی راه مقابله با کفاشیان را هم بلد بود با صفاتی چون بی‌کفایتی او و دستور گرفتن از مقامات بالا رئیس فدراسیون را خلع سلاح کرد. دایی پس از این مصاحبه بود که هم مچ کفاشیان را خواباند و هم طلبش را از فدراسیون فوتبال گرفت.

درگیری با رویانیان؛ سوء‌استفاده ازمحبوبیت کریمی

آخرین سکانس از نمایش دایی یکشنبه همین هفته رقم خورد. تنها ساعاتی پس از اینکه رویانیان دایی را «فردی عاشق به خود خواند، نه عاشق به پرسپولیس» سرمربی راه‌آهن زبان به انتقاد گشود و پای مسائل مختلفی را وسط کشید. او گفت از ریش سردار رویانیان نمی‌ترسد و یاد همه انداخت که رویانیان چطور مدیرعامل پرسپولیس شده است و از همه مهم‌تر وقتی دولت دهم به پایان کارش برسد رویانیان هم باید غزل خداحافظی را بخواند. اما نکته‌ای که دایی خیلی هوشمندانه روی آن مانور داد سوء‌استفاده کردن از نام علی کریمی بود. دایی همیشه خودش با علی کریمی درگیری داشت و یکی از منتقدان شماره یک او به شمار می‌رفت‌ اما در درگیری با رویانیان حرفی زد که باید زمان زیادی را برای فکر کردن روی آن صرف کرد. دایی گفت: «رویانیان نمی‌تواند با این کارها من و علی کریمی را خراب کند.» او یک بار دیگر عمل هوشمندانه‌ای انجام داد و با استفاده از شرایطی که بین کریمی و پرسپولیس پیش آمده دست روی محبوبیت او (که خودش ندارد؛ دایی بیشتر مشهور است تا محبوب) گذاشت و با این سلاح به جنگ رویانیان رفت. دایی برای مقابله با هرکسی حربه خاصی در آستینش دارد و بسته به زمان یا مکان مناسب از آنها استفاده می‌کند.

دایی: آن بنده خدا برود، تو هم رفتنی هستی

همه علی دایی را می‌شناسند؛ این آقایانی که یکباره پیدا شده‌اند و دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند آیا به غیر راهنمایی‌و‌رانندگی در جایی دیگر این آقایان را دیده‌اید. اگر به دنبال حقم هستم کسی نباید ناراحت شود. هرچه دارم از خداست. من توانایی داشتم در سال 93 بهترین گلزن مقدماتی جام جهانی شدم. وی افزود: اگر پرسپولیس 20 تومان به من داده

10 برابرش را از طریق ترانسفر به این تیم بازگرداندم. یاخدا و یازهرا گفتنم را رقص و پایکوبی می‌دانی اما بدان مسلمانی به ریش نیست و اعتقاد به ریشه است. تو هستی که توسط بنده خدا یک روز است به این فوتبال آمده‌ای و یک روز هم که آن بنده‌خدا برود می‌روی. من از یک من ریش تو نمی‌ترسم. شما آمده‌اید کهکشان به راه انداخته‌اید تا برای خودت تبلیغ کنی، این آدم‌ها از کجا‌ها آمدند، دایی از کجا آمده است. من از آن بالایی می‌‌ترسم. در مسلمانی نباید به مردم دروغ بگویند. شما نگاه کنید، به امثال دایی بدهکارند اما می‌خواهند خودشان را نشان دهند و می‌روند قهرمان وزنه‌برداری و پرتاب دیسک را به پرسپولیس می‌آورند. بدبختی ورزش ما همین است. آن بنده خدا برود تو هم رفتنی هستی، امثال علی دایی و علی کریمی‌ها در این کشور می‌مانند. وی ادامه داد: باید یه خرده معرفت داشته باشید و مرد باشید. ادعا می‌کنید فوتبال ما ناپاک است و می‌خواهیم جلوی خیلی چیزها بایستیم. نمی‌توانید علی کریمی و علی دایی را خراب کنید. گنده‌تر از تو هم نمی‌تواند دایی را خراب کند. هیچ احدی نمی‌تواند من را خراب کند تا زمانی که آن بالایی نخواهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, ] [ 16:54 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 339
بازدید کل : 525467
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1